Zaciatocnikom - vseobecne
-
- Dátum registrácie: 23 Máj 2015, 20:05
- Kontaktovať používateľa:
Zaciatocnikom - vseobecne
Dobrý deň. Som úplný začiatočník a chcem si kúpiť krevetky pre mladé rybky aby čistili vodu a jedli riasy. Rozmýšľal som nadneocardina denticulata. Rozmnozili by sa mi red cherry a red crystal. A ako sa vôbec tie krevetky rozmnožujú? Prosím všetko mi vysvetlite
Naposledy upravil/-a Denis v 23 Máj 2015, 21:22, upravené celkom 1 krát.
Dôvod: Zmeneny nazov temy
Dôvod: Zmeneny nazov temy
-
- Administrátor
- Dátum registrácie: 30 Sep 2014, 13:35
Re: Zaciatocnikom - vseobecne
Ahoj. Krevetky chovane v akvariach u nas su obycajne dva druhy druhy a to Caridina a Neocaridina.
Crystal Red su Caridina, Red Cherry su Neocaridina.
Zaciatocnikom vhodne su Neocaridina, ci uz Red Cherry, Red Sakura, Orange, Yellow, Choco, Chocolate, Black, Bloody Mary a pod.
Caridinam je uz potrebne upravovat vodu na makku, najlepsie osmozovu.
Krevetky Neocaridina denticulata su spatne premenovane na Neocaridina davidi, Cize v tvojom pripade Neocaridina davidi var. Red Cherry.
Red Cherry, aj vsetky ine Neocaridiny sa ti bezproblemov rozmnozia, ale nedaval by som k nim ziadne rybky. Rozmnozuju sa tak, ze sa samicke vytvoria v tele vajicka, to je taka skvrna za hlavou na vrchu tela. Potom sa samicka zvlecie zo stareho panciera a nasledne az potom ju moze oplodnit samcek. Po oplodneni samicka nosi vajicka cca 1 mesiac pod zadnou castou tela a z nich sa vyliahnu mlade krevetky, ktore sa podobaju na dospele od narodenia.
Crystal Red su Caridina, Red Cherry su Neocaridina.
Zaciatocnikom vhodne su Neocaridina, ci uz Red Cherry, Red Sakura, Orange, Yellow, Choco, Chocolate, Black, Bloody Mary a pod.
Caridinam je uz potrebne upravovat vodu na makku, najlepsie osmozovu.
Krevetky Neocaridina denticulata su spatne premenovane na Neocaridina davidi, Cize v tvojom pripade Neocaridina davidi var. Red Cherry.